Friday, October 3

assalammualaikum w.b.t

salam buat semua....inilah first time in my life buat semua ni.....even aku dah kutuk sapa yg buat blog tp at last aku tulis jgk blog.....hahahhaa....kenapa aku tulis blog??????????
kanapa ah?????
aku pun ndak tau............tp tiba2 pada jam ini 1.23a.m bersamaan 4/10/2008 aku pun mendaftarkan diri aku kedalam blog2 ni.....ntah papa la aku rasa...hahahaha....aku tgk org len tulis blog ni utk meluahkan isi hati masg2......ada yg tulis pasal diri sendri, ada yg tulis pasal kawan,pasal gf, psal keluarga,psal masalah n mcm2 la.....adakah aku menulis blog ini utk semua itu???????
aku sendri tidak dpt menjawabnya.......
tp aku rasa kalo lah aku ketagih tulis blog ni, mcm2 akan aku tulis ni nnt....penatla kamu baca.....hhahhahahaha......
so pada waktu i ini aku mau tulis apa ah????????
act aku ngantuk sudah tp malas mau tidur....inila masalah aku....slalu mcm ni.......
okla baik kita ckp pasal falsafah hidup kan....dalam dunia ni bkn semua ada falsafah hidup........tidak kira yg tua ataupun yg muda.....betul ndak????kan........
sebenarya kan apa bah fungsi falsafah hidup tu???????
adakah ia melambangkan peribadi diri sendri????????atau pun adaka ia sebagai pegagangan sesorg dalam hidup dia???????
ah????apa ah?????
aku pun pikir jgk.........
juba tny diri sendri adaka kita punya falsafah hidup??????apakah falsafah kita?????
tepuk dada tanyala sakitkah tidak......hahahahaha
adakah falsafah yg kita ada tu membantu diri kita???atau hny sekdar ayat2 biasajak @ ayat2 cinta?????hahaha
so apakah itu falsafah hidup.......
bincangla hal ini epada sesiapa pun...manala tau org len bole memberikan jawpaan kepada persoalan ini.....
ini hny pertanyaan...jwbla seikhlas hati kamu ya.....
apa lg ah yg aku mau tulis pagi2 ni ah.....hahahaha
aku rasa lawak aku tulis blog.....aku sudah la kutuk2....hahaha....
matila lepas ni ada la yg kutuk aku blk......haahahahha....
okla rasanya aku mau turi(tidur-dlm bahasa bajau).....
ada masa kita berjumpa lg
renung2 kan dan selamat beramal......

6 comments:

Hafizan said...

hahahahahahahahahahahahahahahahaha...

giler la membe aku nie wat blog.
apsal membe aku nie wat blog ye?die kn macho...org tak macho je yg wat blog nie...

takkan la tok wat blog.aku rase ade org menyamar jd tok nie hahahaha... maybe aku tgh bermimpi kot hahaha.

aku masih tak percaya azuan matasan wat blog.sbb die macho sgt2... kalo nk bandingkn die dgn beckham,jauh kalah beckham tu..tp nape die jatuhkn maruah die utk wat blog??? adakah die bosan sbb SUME ORG panggil die macho? huh low profil sungguh kwn aku nie ye. kpd tok @ org yg menyamar jd tok nie, selamat berblogging...hehehe...

uAnz lAmpI All riGht said...

tu la kan hafizan....sapala yg menyamar jd tok ni ah.....hahahaha
aku pun rasa tok ni low profile....
baik budak tok@azuan matasan...
untung sapa yg dapt dia ni....hahahaha...sejuk ati ibu mertua nnt.....hahahahaha
pasal beckham tu mmg ndak bole disangkal lg...mmg dia lg hensem dr beckham....kalah bah beckham tu...



tqla hafizan..bykkanla tunjuk ajar ngn tok@azuan matasan ni k......

LeLa BeSt said...

"eh sori k.. aku laki2 macho.."

begitulah jawapan kasim (bukan nama sebenar) menidakkan cadanganku ketika aku bertanyakan bila die akan membuat blog, seiring dgn pemesatan dunia telekomunikasi dan teknoloji(ejaan mcm dlm buku bm zmn rambut afro n seluar bell bottom) mengikut jejak langkah rakan2 lain dlm menyediakan satu platform bag mereka berkongsi pendapat dan luahan perasaan ketika masing2 sudah jauh..


KAHKAHKAHKAHHHH

belah la ko tokk.. macho kunun..
ini macam bangla kutip sampah kt umah aku pn lg macho larr, kalo die xkutuk org yg buat blog tp lpas tu tetibe die plak wat blog.. pehh.. mcm tayar beskal x cukup angin

majulah blogger.com utk org2 yg
(x)macho!!

masakan ko x macho kerna ade blog tokk!!

p/s:buang la word verification nih.. leceh la

kudaku lari gagah berani said...

ape la azuan matasan ni..banyak sgt ' ?????' buat satu dah la..

komen aku..ko tetap macho tak kira ko bukak blog atau x..

wannortya said...

ehh tok memanggggg macho..saye stuju sgt la tu..hahaha

yanaLiy said...

Hahahahaa...

Akhirnya ko buat jugak blog ye.